Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roling Automatik. Meer weten? Ontdek meer
Ronald
12 jun 2026 om 10:19
Kwaliteit top snel goed warm.
Frans
17 apr 2026 om 21:19
Super snel bezorgd, top!
Marley
6 jan 2026 om 19:29
De frieten waren slap. De frikandel smaakte naar garnalen en de Mexicano naar gebakken banaan. Lijkt erop alsof ze alles in dezelfde frituur gooien en de olie niet zo vaak vervangen. Wel hele vriendelijke mensen.
W
10 nov 2025 om 13:20
Altijd goed!
jerry
7 sep 2025 om 23:20
Veel te lang gebakken
W
29 aug 2025 om 19:36
Kapsalon altijd goed! We blijven maar bestellen :)
Joyce
19 aug 2025 om 21:10
Patat was koud, smaakte naar niks. Bezorgen duurde heel lang. Echt niet wat ik gewend ben, erg teleurgesteld.
W
18 jul 2025 om 20:53
Kapsalon altijd goed!
Rianne
4 jul 2025 om 19:53
sushi niet aan te raden, patat was lekker