ROLING AUTOMATIK

Recentebeoordeling


4 sterren uit 493 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roling Automatik. Meer weten? Ontdek meer

12 jun 2026 om 10:19 Kwaliteit top snel goed warm.
17 apr 2026 om 21:19 Super snel bezorgd, top!
6 jan 2026 om 19:29 De frieten waren slap. De frikandel smaakte naar garnalen en de Mexicano naar gebakken banaan. Lijkt erop alsof ze alles in dezelfde frituur gooien en de olie niet zo vaak vervangen. Wel hele vriendelijke mensen.
10 nov 2025 om 13:20 Altijd goed!
7 sep 2025 om 23:20 Veel te lang gebakken
29 aug 2025 om 19:36 Kapsalon altijd goed! We blijven maar bestellen :)
19 aug 2025 om 21:10 Patat was koud, smaakte naar niks. Bezorgen duurde heel lang. Echt niet wat ik gewend ben, erg teleurgesteld.
18 jul 2025 om 20:53 Kapsalon altijd goed!
4 jul 2025 om 19:53 sushi niet aan te raden, patat was lekker
1 jun 2025 om 17:47 Grandioos lekker gegeten